Management of secretariële ondersteuning

Abel-Office voert niet alleen uit, maar denkt ook mee

Speciale Opdrachten
Heeft uw organisatie een specifieke opdracht waarvoor een bepaalde expertise nodig is van een doorgewinterde interim management assistent, die voor korte of langere termijn ingehuurd kan worden?
Dan kunt u Abel-Office inschakelen om ervoor te zorgen dat deze opdracht tot tevredenheid wordt uitgevoerd.  

Notulist
Als ervaren onafhankelijk notulist heeft Abel-Office
meerdere jaren voor diverse bouwbedrijven, gemeenten en instanties gewerkt voor o.a.
- interne en externe vergaderingen,  
- projectvergaderingen,
- bouwvergaderingen, en
- informatie avonden.

Beheer secretariaten
Een goed secretariaat is onmisbaar voor een slagvaardig beleid. Abel-Office zorgt voor het opzetten en managen van secretariaten. Telefoon, e-mail, correspondentie, nieuwsbrieven, verslaglegging, voorbereiding en organisatie van bijeenkomsten en vergaderingen nemen wij volledig voor onze rekening. Ook op het gebied van bewaking van de voortgang van activiteiten leveren wij de nodige bijdragen. Wij voeren niet alleen uit, maar denken ook  met u mee.

Organisatie, gastvrouw, presentatie
Abel-office biedt ondersteuning bij het organiseren van een bijeenkomst, evenement, vergadering of congres. Een gastvrouw van Abel-Office kan ingezet worden voor het ontvangen en begeleiden van uw gasten op evenementen, beurzen en modeshows in heel Nederland,  en is zowel fulltime als parttime beschikbaar.

Abel-Office
Steinsedijk 7a
2851 LA  Haastrecht
06-10434758
info@abeloffice.nl

ABEL-OFFICE-SITE-3 17 ABEL-OFFICE-SITE-3 19

©Abel-Office  |  disclaimer  |  webdesign: AzimDezign.nl | Ontwikkeld door BURO210