Voor het doelmatig ondersteunen, als projectassistent of communicatieadviseur en organisator heb ik inmiddels veel ervaring opgedaan. Ik vind het meewerken aan de totstandkoming van een concreet eindresultaat altijd een bijzondere uitdaging!
U kunt Abel Office projectmatig inhuren als:
- Projectondersteuner
- Managementassistent
- Organisator van bijeenkomsten en congressen
- Communicatieadviseur
- Social media adviseur
- Coördinator
- Adviseur (her)vormen secretariaat of promoten van een bedrijf
- Vlogger




Competenties
Naast dat ik zelfstandig werk, ben ik een zelfstarter. Door mijn ervaring is inwerken nauwelijks nodig en kan ik vrijwel direct productief zijn. Ik ben contactueel sterk, stressbestendig, kan goed omgaan met kritiek en ben creatief (in de oplossingssfeer).
Ik weet hoe belangrijk het is om te kunnen communiceren op diverse niveaus. Verder heb ik een dienstverlenende, klantgerichte instelling, ben ik een kei in organiseren en plannen en ben maatschappelijk zeer betrokken, heb een positieve instelling en maak het mensen graag naar de zin.
Ik ben integer en gewend om met vertrouwelijke gegevens om te gaan. Ik ben eerlijk en kan tijdig mijn grenzen aangeven. Daarnaast heb ik een proactieve instelling, kan prioriteiten stellen en heb een gezonde dosis humor. Ik vind het interessant om me inhoudelijk te verdiepen in zaken, waardoor ik een optimale ondersteuning kan bieden.



